Vacature
Vacature Estate planner met tenminste 3 jaar ervaring (24-32 uur)
Heb je ervaring op het gebied van estate planning en ben je toe aan een klein en flexibel kantoor met korte lijnen waar je dicht bij het vuur zit? Wil je bij alle werkzaamheden betrokken worden, zelfstandig aan het hele dossier werken, klantcontact hebben en niet slechts een stukje zien? Durf je de diepte in te gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!
De werkzaamheden bestaan uit
- Adviseren over schenk- en erfbelasting, huwelijksvermogensrecht, erfrecht en de bedrijfsopvolgingsregeling in de inkomstenbelasting en de successiewet;
- Vermogensstructurering voor vermogende families en dga’s;
- Advisering inzake fondsen voor gemene rekening en familiefondsen;
- Financiële planning;
- Bijdrage leveren aan opleidingen, presentaties en publicaties.
Wat vragen wij
- Minimaal 3 jaar werkervaring. Ervaring met estate planning en fiscale vermogensstructurering is vereist;
- Universitaire opleiding, bij voorkeur fiscaal recht, fiscale economie of notarieel recht;
- Kwaliteiten: je kunt goed zelfstandig werken, bent leergierig, accuraat en inhoudelijk sterk. Je beschikt over goede rekenvaardigheden.
Wat bieden wij
Wij zijn een nichekantoor dat zich richt op estate planning. Onze relaties zijn overwegend vermogende particulieren en dga’s. De kern van onze advisering betreft estate planning, financiële planning, bedrijfsopvolging en vermogensstructurering. Je bent (mede) verantwoordelijk voor professionele advisering en dienstverlening naar onze cliënten. We bieden je graag de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen met gerichte opleidingen.
Wij maken graag kennis met je. Voor meer informatie bel je met Paul Schut of Marian Bruggink op 023- 529 98 88. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@sbep.nl.